Termeni si conditii comenzi online CFMOTO

 

Adaugă produsele dorite în coșul de cumpărături selectând butonul „Adaugă în coș”. Puteți adăuga mai multe produse în coș, din diferite categorii.

 

1. Înregistrarea comenzii

 

După adăugarea produselor dorite în coș, trebuie să selectați detaliile de facturare, metoda de plată dorită și modalitatea de livrare preferată (ridicare personală din showroom sau livrare prin curier). Nu uitați să citiți termenii și condițiile și să bifați caseta „Prin trimiterea comenzii accept termenii și condițiile CFMOTO România” înainte de a trimite comanda. Ultimul pas pentru trimiterea comenzii este butonul „Trimite comanda”. La scurt timp după apăsarea acestui buton veți primi un e-mail de confirmare a înregistrării comenzii.

 

2. Procesarea comenzii

 

2.1. După trimiterea comenzii din „Coșul de cumpărături”, în curând vei fi contactat de unul dintre operatorii noștri care va stabili împreună cu tine detaliile legate de livrare. In urma solicitarii de comanda facuta pe site, emailul trimis este generat automat si nu exista nicio confirmare ca produsele sunt in stoc. In cazul in care produsele nu sunt in stoc veti fi anuntat cu privire la timpul estimat de asteptare. Dacă nu acceptați acest timp de așteptare, veți primi banii înapoi dacă plata a fost efectuată online. Dupa confirmarea comenzii, aceasta va fi procesata de operatorii nostri in vederea stabilirii detaliilor de livrare. Termenul de livrare este de 3-7 zile lucratoare de la confirmarea comenzii.

 

2.2. De asemenea, atat pretul cat si specificatiile tehnice nu reprezinta nici un fel de obligatie contractuala si pot fi schimbate fara nicio notificare prealabila. Fotografiile produselor au caracter informativ și pot exista diferențe între acestea și produsul în sine. In cazul in care preturile sau alte detalii privind produsele/promotiile au fost afisate incorect, inclusiv din cauza faptului ca au fost introduse gresit in baza de date, ne rezervam dreptul de a anula livrarea respectivului produs si de a anunta clientul telefonic/e- mail cât mai curând posibil, despre eroare, dacă produsul nu a fost încă livrat, sumele plătite vor fi rambursate (vezi Metode de rambursare, mai jos)

 

3. Modalitati de plata

 

3.1. Plata online: acceseaza acest link pentru a vedea toate metodele de plata online pe care le poti folosi pe site-ul nostru: Metode de plata online

 

Ramburs la livrare (la livrare prin curier). Plata se va face in numerar prin curier, in limita a 10.000 lei pentru persoane fizice si 5.000 lei pentru persoane juridice.

 

3.3. Plata la ridicarea din showroom se poate face in urmatoarele modalitati: numerar (pana la o suma maxima de 10.000 lei pentru persoane fizice / 5.000 lei pentru persoane juridice), card bancar sau rate card.

 

4. Metode de livrare

 

Livrarea se va face in termen de 3-7 zile lucratoare de la confirmarea comenzii de catre reprezentantul CFMOTO Romania (vezi paragraful 2.1)

 

4.1. Livrare prin curier (standard):

 

Livrarea este gratuita pentru comenzile cu o valoare mai mare de 100 de euro  (va informam ca politica noastra standard de livrare nu se aplica pentru vehicule, remorci si utilaje agricole). Taxa de livrare pentru comenzile cu valoare mai mica de 100 Euro.

 

4.2. Ridicare din showroom: livrarea la showroom este gratuita. Daca ati ales ridicarea din showroom cu plata la ridicare, iar produsele sunt in stoc, veti fi contactat de un reprezentant CFMOTO Romania pentru a va ridica comanda. In cazul in care produsele nu sunt in stoc in showroom-ul pe care l-ati selectat cand ati inregistrat comanda, va vom anunta prin e-mail sau SMS cand ajung in showroom pentru a le ridica. Din momentul în care sosesc, produsele sunt păstrate în showroom timp de 4 zile (inclusiv ziua în care primiți notificarea de ridicare). Pentru comenzile plătite online (cu card online, ordin de plată), vă rugăm să aveți la dumneavoastră buletinul de identitate, astfel încât să vă putem înmâna produsele. Pentru persoanele juridice este necesară și o procură din partea companiei.

 

Notă: termenii de livrare se referă la comenzile pe care ați ales să plătiți ramburs la livrare.

 

Daca ati ales o alta metoda de plata - card online, ordin de plata, plata in rate - termenul de livrare se poate modifica in functie de inregistrarea platii. Va rugam sa insistati ca la primirea coletului sa primiti cu grija produsele primite! Orice notificari legate de lipsa pieselor sau deteriorarea acestora in timpul transportului trebuie raportate agentului de la firma de curierat la primirea coletului; este obligatorie încheierea unui proces-verbal de constatare cu reprezentantul firmei de curierat. Reclamatiile ulterioare vor fi extrem de greu de rezolvat, deoarece fara acest raport, firma de curierat nu va fi trasa la raspundere.

  

Vrem sa va informam ca politica noastra standard de livrare nu se aplica pentru vehicule. In cazul acestor produse, costurile de livrare se calculeaza în functie de distanta si adresa de livrare a fiecarui client in parte.

 

Aceasta înseamna ca, la momentul plasarii comenzii pentru un vehicul, un membru al echipei noastre va va contacta pentru a va comunica costul exact al livrarii. Acesta se va baza pe distanta dintre locatia noastră si adresa dumneavoastra

 

5. Comanda

 

5.1. Prin finalizarea Comenzii, Cumpărătorul este de acord că toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumpărare, sunt corecte, complete și adevărate la momentul plasării Comenzii.  

 

5.2. Prin finalizarea Comenzii, Cumparatorul este de acord ca Vanzatorul (CFMOTO Romania) sa il poata contacta, prin orice mijloc disponibil/ agreat de Vanzator, in orice situatie in care este necesara contactarea Cumparatorului.  

 

Vânzătorul poate anula Comanda plasată de Cumpărător, în urma unei notificări prealabile adresate Cumpărătorului, fără nicio obligație ulterioară a vreunei părți față de cealaltă sau fără ca vreuna din părți să poată pretinde celeilalte daune-interese în următoarele cazuri:

 

5.3.1. neacceptarea de către banca emitentă a cardului Cumpărătorului, a tranzacției, în cazul plății online;

 

5.3.2. invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de Vanzator, in cazul platii online;

 

5.3.3. datele furnizate de Client/Cumparator pe Site sunt incomplete si/sau incorecte.

 

6. Dreptul de retragere

 

6.1. Cumparatorul are dreptul de a se retrage din Contract, respectiv de a returna un Bun, in termen de 14 zile calendaristice, fara a invoca vreun motiv si fara a suporta alte costuri decat cele de livrare. Astfel, conform OUG nr. 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau de renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile calendaristice din ziua în care Cumpărătorul intră în posesia fizică a Bunului achiziționat;  

 

6.2. În cazul în care Cumpărătorul decide să se retragă din Contract, acesta va putea completa formularul de retur care se găsește la https://www.cfmoto.ro, apoi îl va trimite la info@cfmoto.ro.

 

6.3. In cazul in care Clientul/Cumparatorul solicita retragerea din Contract in termenul legal de retragere din contract, acesta trebuie sa returneze si eventualele cadouri care au insotit produsul respectiv. În cazul în care Comanda este plătită, Vânzătorul va rambursa suma în termen de maximum 14 (paisprezece) zile de la data punerii în posesie a Bunurilor returnate. Suma va fi returnată după cum urmează:

 

6.3.1. pentru Comenzile achitate cu card bancar: prin rambursare in contul din care s-a efectuat plata;

6.3.2. pentru Comenzile plătite cu PO: prin transfer bancar;

6.3.3. pentru Comenzile achitate cash/cash in showroom: prin rambursarea numerar in showroom sau prin rambursarea contravalorii produsului in contul bancar transmis de client;

6.3.4. pentru Comenzile achitate prin credit de consum: anularea/recalcularea tarifelor contractului.

6.3.5. pentru Comenzile achitate prin Cryptomoneda rambursul se face in Moneda Fiat in contul furnizat de Client. Pentru evitarea oricarui dubiu, se intelege ca Tranzactiile cu Moneda Virtuala sunt ireversibile, iar NETOPIA sau CFMOTO Romania nu vor avea nicio obligatie de a restitui catre Client valoarea Tranzactiei procesate in Moneda Virtuala.

 

6.4. Dacă Bunul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca nou (ambalaj deschis, accesorii lipsă, Bunul este deteriorat), ne rezervăm dreptul de a solicita o taxă pentru returnarea Bunului la stadiul inițial, deoarece cazul poate fi, sau pentru acoperirea diferentei de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la cererea Cumparatorului, vom retrimite Bunul, costurile de livrare fiind suportate de Cumparator.

 

6.5. Diminuarea valorii Bunurilor returnate Deoarece, in cazul vanzarilor la distanta, Cumparatorul nu are posibilitatea de a verifica Bunurile inainte de incheierea contractului, acesta are dreptul de a se retrage din contract. Din același motiv, Cumpărătorului îi este permis să testeze și să verifice Bunurile pe care le-a achiziționat în măsura necesară pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a Bunurilor.

 

Pentru a stabili natura, caracteristicile și funcționarea Bunurilor, Cumpărătorul trebuie să le manipuleze și să le inspecteze în același mod în care i-ar fi permis să facă într-un adevărat magazin fizic. De exemplu: cumpărătorul poate încerca un articol, dar nu îl poate purta. Cumpărătorul este responsabil doar pentru diminuarea valorii Bunurilor rezultată din alte manipulări decât cele necesare pentru a determina natura, calitățile și funcționarea Bunurilor. În cazul în care Cumpărătorul își exercită dreptul de retragere după utilizarea Bunurilor într-o măsură care depășește limita necesară stabilirii naturii, caracteristicilor și modului de funcționare a acestora, Cumpărătorul este responsabil pentru orice scădere a valorii Bunurilor. Accesoriile (manuale de utilizare, cabluri etc.) din cutia Bunului, precum și ambalajul original al acestuia sunt parte integrantă a Bunului. Ca urmare,

 

Mărfurile returnate care prezintă semne de uzură (pete, zgârieturi, îndoituri, crăpături, lovituri etc.) se acceptă retur numai după conformitatea acestora, implicând costurile de igienizare, cosmetică, reparație, înlocuire a oricăror piese deteriorate și revenire în formă comercială spre vânzare. ca produs folosit. Valoarea finala se stabileste in functie de valoarea pieselor de inlocuit si a lucrarilor de reconditionare sau ca diferenta intre valoarea initiala a produsului nou si valoarea de revanzare a produsului folosit. Orice diminuare a valorii Bunurilor rezultata din manipularea acestora, alta decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii Bunurilor este responsabilitatea Cumparatorului. Contravaloarea taxei de diminuare va fi comunicata Cumparatorului la primirea Bunurilor returnate.  

 

6.6. În cazul în care un Bun comandat de Cumpărător nu poate fi livrat de către Vânzător, acesta din urmă va informa Cumpărătorul despre acest fapt și va restitui în contul Cumpărătorului contravaloarea Bunului și/sau Serviciului, în termen de maximum 7 (șapte) zile. de la data la care Vânzătorul a luat cunoștință de acest fapt sau de la data la care Cumpărătorul și-a exprimat în mod expres intenția de a rezilia Contractul.

 

6.7. Bunuri pentru care dreptul nu este asigurat

 

6.7.1. Produsele comandate prin comenzi speciale, externe pentru care s-a cerut un avans si care au fost aduse la cererea clientului sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract. Pentru produsele comandate în avans la care clientul dorește să renunțe din diverse motive, vânzătorul poate reține până la 100% din avansul transmis de client.

 

7. Garantii

 

Toate Bunurile comercializate de Vanzator beneficiaza de conditii de garantie in conformitate cu legislatia in vigoare si politicile comerciale ale producatorilor. Marfa este noua, in ambalajul original si provine din surse autorizate de fiecare producator.

 

7.2. In cazul Bunurilor vandute si livrate de CFMOTO Romania, Cumparatorul va primi la livrare pentru fiecare Bun care beneficiaza de garantie, un certificat de garantie cu toate detaliile centrului de service care asigura reparatiile in perioada de garantie.