Finantare plata CFMOTO Romania

Fie ca este vorba de un ATV, SXS, motociclete, scutere sau biciclete, toate acestea sunt vehicule recreationale si utilitare, ce pot fi achizitionate atat prin plata integrala, cat si prin leasing sau rate. 

 

Daca si tu vrei sa-ti iei un astfel de vehicul si nu stii care este cea mai avantajoasa modalitate de plata, noi iti sarim in ajutor. CFMOTO Romania colaboreaza cu toate institutiile de leasing financiar, cat si cu toate institutiile de credit, ce se ocupa de finantarea achizitiilor de vehicule si echipamentele utilitare sau de agrement. Printre societatile ce acorda forme de finantare in sistem de leasing financiar sau credit cu care colaboreaza compania noastra se numara Idea Leasing IFN SA, Unicredit Leasing Corporation IFN SA, Auto Credit si TBI Bank.

 

Pentru orice intrebare referitoare la achizitia unui vehicul recreational sau utiliar in rate, ne poti contacta la urmatoarele numare de telefon: 

 

Leasing: 0756114336  / lucian.stan@atvrom.ro

Rate: 0738670131 / basarab.elisaveta@atvrom.ro

 

Ce este mai avantajos: ATV in leasing vs ATV in rate?

Principala diferenta dintre achizitionarea unui ATV in rate si achizitionarea unui ATV in leasing este faptul ca, in prima varianta, clientul va deveni proprietarul vehiculului inca de la inceputul perioadei de creditare. In plus, in cazul unui credit bancar, clientul poate rambursa anticipat imprumutul in orice moment. Totusi, in cazul in care vehiculul utilitar si recreational va avea uzura morala sau va fi degradat, atunci clientul va fi cel ce va plati pentru acestea.

 

Pe de alta parte, achizitionarea unui ATV in leasing presupune ca societatea de leasing sa cumpere ATV-ul si clientul sa o inchirieze pe o perioada de timp, urmand ca la finalul contractului sa stabileasca daca returneaza vehiculul, daca prelungeste contractul de leasing sau daca il cumpara. In cea de-a treia varianta, clientul trebuie sa plateasca valoarea reziduala. Practic, pe parcursul contractului, proprietarul ATV-ului este societatea de leasing.

 

Astfel, achizitionarea unui ATV in leasing este indicata pentru persoane juridice, in timp ce varianta optima pentru persoanele fizice este achizitionarea unui ATV in rate.

 

Motocicleta in leasing vs motocicleta in rate? Ce este mai avantajos?

Ca si in cazul ATV-urilor, atat achizitionarea unei motociclete in leasing, cat si achizitionarea unei motociclete in rate au avantaje si dezavantaje. Daca esti persoana fizica si vrei ca la finalul perioadei de creditare sa ramai cu motocicleta, atunci cea mai avantajoasa forma de finantare este un credit bancar. In schimb, daca la final nu vrei sa ramai in posesia motocicletei respective, atunci cea mai buna varianta este achizitionarea motocicletei in leasing. Aceasta optiune este cea mai indicata si pentru persoanele juridice, care, practic, pot imprumuta vehiculul pe perioada contractata.

 

Vehicule in rate:

Achizitionarea unui vehicul utilitar si recreational in rate poate fi o solutie foarte buna atat pentru persoanele fizice, cat si pentru persoanele juridice. Noi iti punem la dispozitie 5 variante pentru plata in rate, si anume: plata in 12 rate, plata in 24 rate, plata in 36 rate, plata in 48 rate si plata in 60 rate. Astfel, vei putea alege cea mai potrivita optiune, pentru a te putea bucura la maxim de vehiculul tau. Daca vrei sa achizitionezi un vehicul in rate, ai posibilitatea de plata in rate prin credit sau poti apela la varianta de plata in rate fara dobanda cu card bancar.

Daca apelezi la plata in rate prin credit, atunci trebuie sa stii ca poti obtine simplu si rapid finantare pentru a cumpara rapid si convenabil produsele dorite. Perioada maxima de creditare este de 5 ani, iar rata este fixa pe toata durata creditului, fara avans.

 

La noi poti achizitiona un ATV in rate, fara dobanda, cu un card de cumparaturi. Acest lucru este valabil pentru toate vehiculele utilitare si recreationale, de la SXS, motociclete, scutere.

 

  • Documentele solicitate pentru analiza dosarului persoanelor fizice:
    • copie CI;
    • adeverinta de salariu pentru ultimele 3 luni;
    • adeverinta de salariu pentru anul precedent, iar in cazul in care solicitantul si-a schimbat locul de munca si nu poate obtine adeverinta de la fosul angajator, trebuie pusa la dispozitie o declaratie pe propria raspundere;
    • copie a paginii din Registrul de Evidenta a Salariatilor.
  • Documentele solicitate pentru analiza dosarului persoanelor juridice:
    • cerere credit;
    • copie CUI;
    • copie CIF (in scopuri de TVA);
    • copie CI al reprezentantilor societatii;
    • copie act constitutiv al societatii comerciale (in cazul in care acesta a avut modificari ulterioare, trebuie puse la dispozitie si respectivele modificari);
    • ultima balanta inchisa din anul curent;
    • bilantul contabil la 31 decembrie anul trecut + recipisa aferenta (dovada depunerii acestuia);
    • balanta de verificare la 31 decembrie anul trecut.

 

Vehicule in leasing:

Este simplu sa finantezi prin leasing vehiculul dorit. Fie ca este vorba de un ATV, SXS, motociclete, scutere, consilierii nostrii de finantare vor gasi solutia optima pentru a beneficia de o oferta cat mai avantajoasa.

 

  • Conditiile pe care persoanele fizice trebuie sa le indeplineasca pentru a beneficia de leasing:
    • solicitantul trebuie sa fie cetatean roman sau cetatean al unui stat din Uniunea Europeana, cu domiciliu sau permis de sedere pe termen lung in Romania;
    • solicitantul trebuie sa aiba venituri permanente realizate in Romania;
    • in cazul in care solicitantul are alte credite, acestea nu trebuie sa aiba restante;
    • solicitantul trebuie sa aiba peste 18 ani si trebuie sa aiba limita de varsta impusa de societatea de leasing la sfarsitul perioadei de creditare.

 

  • Documentele solicitate de majoritatea firmelor de leasing persoanelor fizice:
    • cerere de finantare – semnata si stampilata de catre solicitant (formularul tipizat va fi acordat de catre societatea de leasing si contine si Acordul de consultare a bazei de date a CRC);
    • acord de consultare ANAF;
    • copie CI;
    • copie contract individual de munca;
    • adeverinta de salariu pentru ultimele 6 luni;
    • copie a paginii din Registrul de Evidenta a Salariatilor;
    • in cazul in care persoana are venituri suplimenatre, trebuie puse la dispozitie copii dupa toate documentele din care rezulta veniturile respective.

 

Atentie! Pe langa documentele prezentate anterior, societatea de creditare poate solicita documente suplimentare.

 

  • Conditiile pe care persoanele juridice trebuie sa le indeplineasca pentru a beneficia de leasing:
    • societatea solicitanta trebuie sa fie stabila financiar;
    • societatea solicitanta nu trebuie sa inregistreze datorii la bugetul de stat (anumite societati de leasing pun o limita pentru valoarea datoriilor la bugetul de stat);
    • societatea solicitanta nu are in ultimele 6 luni mai mult de trei incidente majore inregistrate in Centrala Incidentelor de Plati.

 

  • Documentele solicitate de majoritatea firmelor de leasing societatilor comerciale:
    • formular de solicitare a finantarii – semnat si stampilat de catre societate (formularul tipizat va fi acordat de catre societatea de leasing);
    • formular de Acord de consultare a bazei de date a CRC – semnat si stampilat de catre societate (formularul tipizat va fi acordat de catre societatea de leasing);
    • copie CUI;
    • copie CIF (in scopuri de TVA);
    • copie CI al reprezentantilor societatii;
    • copie act constitutiv al societatii comerciale (in cazul in care acesta a avut modificari ulterioare, trebuie puse la dispozitie si respectivele modificari);
    • Hotararea AGA sau Decizia Asociatului Unic, dupa caz – in original;
    • ultima balanta inchisa din anul curent;
    • bilantul contabil la 31 decembrie anul trecut + recipisa aferenta (dovada depunerii acestuia);
    • balanta de verificare la 31 decembrie anul trecut.

 

Atentie! Pe langa documentele prezentate anterior, societatea de leasing poate solicita documente suplimentare.

 

  • Documentele solicitate de majoritatea firmelor de creditare PFA-urilor:
    • formular de Acord de consultare a bazei de date a CRC – semnat si stampilat de catre societate (formularul tipizat va fi acordat de catre societatea de leasing);
    • copie CUI;
    • copie CI al persoanei autorizate;
    • registrul de incasari si plati pe ultimele 3 luni;
    • declaratia de venit din anul precedent.

 

Atentie! Pe langa documentele prezentate anterior, societatea de creditare poate solicita documente suplimentare.

 

Echipa noastra ti-a pregatit cele mai bune oferte din piata si iti sta la dispozitie pentru orice informatie despre rate sau leasing, cat si despre vehiculele si echipamentele din portofoliu. Impreuna cu partenerii nostrii, oferim consultanta si solutii personalizate pentru alegerea formei de finantare potrivite atât persoane fizice, cât și pentru persoane juridice