Regulament Campanie White Friday

REGULAMENTUL CAMPANIEI "WHITE FRIDAY"

Perioada de desfasurare: 912 Februarie 2024

 

 

  1. ORGANIZATORUL CAMPANIEI

Organizatorul campaniei ”White Friday” (denumita in continuare ”Campania”) este considerat CFMOTO ca retea (desemnat in cele ce urmeaza sub titulatura ”Organizator”), detaliat pe fiecare participant din retea:

  • AUTHENTIC SPIRIT SRL cu sediul social in: FLORESTI, str. Orizontului Nr.2 cod postal 407280, inmatriculata la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Cluj, sub nr. J12/3846/2004, cod de identificare fiscală (CIF) RO16884795, cont bancar IBAN nr. RO52BACX0000000992447024, deschis la BRD sucursala Cluj, reprezentată legal prin dl./dna. Mihai Concioiu, în calitate de administrator, denumita in continuare BENEFICIAR,

 

  1. DURATA CAMPANIEI

Campania se desfasoara in perioada 9 februabrie 2024 ora 00:01 – 12 februarie 2024 ora 23:59.

 

  1. ARIA DE DESFASURARE A CAMPANIEI

Campania se va desfasura in toate magazinele din reteaua CFMOTO si online pe cfmoto.ro in perioada mentionata la art. II, in limita stocului disponibil alocat campaniei in reteaua de magazine CFMOTO si pe cfmoto.ro

 

  1. DREPTUL DE PARTICIPARE

La Campanie poate participa orice persoana juridica si orice persoana fizica avand varsta minima de 18 ani (numita in continuare ”Participant”) care cumpara dintr-un magazin CFMOTO sau online de pe cfmoto.ro

 

  1. MECANISMUL CAMPANIEI

Art. 5.1. Campania se desfasoara atat online, cat si in magazinele retelei CFMOTO

Art. 5.2.Campania WHITE FRIDAY va putea fi accesata de catre Participant atat prin comanda/solicitare oferta online, direct de pe site, cat si telefonic sau prin prezenta fizica in magazinele din reteaua CFMOTO

Art. 5.3. Toate comenzile plasate pe site, in perioada de WHITE FRIDAY prevazuta la Art II, vor beneficia de promotiile campaniei, chiar daca participantul nu a reusit sa intrati in legatura cu un reprezentant de vanzari, din cauza perioadei aglomerate. Ne vom asigura ca toti participantii care au plasat o comanda in perioada mentionata vor fi contactati telefonic ulterior, in cel mai scurt timp, pentru finalizarea achizitiei.

Art. 5.4. Nici o comanda nu se va procesa decat dupa ce un reprezentant de vanzari va contacta personal Participantul.

Art. 5.5. Deoarece pentru anumite produse exista stocuri limitate, Organizatorul recomanda ca la plasarea comenzilor cu plata online, Participantul sa se asigure ca produsul pe care il doreste se afla pe stoc, inainte de efectuarea platii propriu-zise.

Art. 5.6. Pentru a beneficia de promotiile campaniei White Friday, dupa discutia cu reprezentantul de vanzari si stabilirea produsului/produselor care urmeaza a fi achizitionate, Participantul va trebui sa plateasca minim un avans de rezervare in termen de 24 de ore de la plasarea comenzii (valabil doar pentru luni-vineri orele 9-17), avans de minim 10% din valoarea produsului/produselor. In termen de maxim 14 zile calendaristice Participantul va face plata diferentei.

Art. 5.7. Neplata la termenul stabilit echivaleaza cu razgandirea cumparatorului si atrage pierderea avansului. Plata avansului reprezinta acceptarea conditiilor din regulamentul campaniei White Friday si implicit, acceptarea sanctiunii de pierdere a avansului.

Art. 5.8. In toate situatiile anterior mentionate validarea comenzii va avea loc doar dupa o confirmare a reprezentantului de vanzari.

 

  1. CONDITII SPECIALE ALE CAMPANIEI

Art. 6.1. Ofertele sunt valabile in limita stocului disponibil. Participantul are obligatia sa se intereseze inainte de achizitie si plata de situatia stocurilor, iar Organizatorul, prin consultantul de vanzari, are obligatia de a verifica cu exactitate situatia stocurilor, inainte de a emite factura.

Art. 6.1. In perioada campaniei White Friday, nu se ofera gratuit servii post-sale, precum carti RAR, numere rosii, transport gratuit, montaj accesorii etc.. Toate aceste servicii post-sale au costuri separate si vor figura pe factura distinct, pe langa pretul produsului/produselor principale.

Art. 6.2. Conditii de incompatibilitate campanii si promotii:

 

  • Atenție! Programul Rabla NU se cumuleaza cu promotiile de White Friday
  • Atentie! Solicitarile buy-back nu se aplica in campania White Friday si cu produse din campanie.
  • Atenție! Ofertele sunt valabile in limita stocului disponibil.
  • Atenție! Ofertele nu se cumuleaza intre ele.

Art. 6.3. In perioada campanie WHITE FRIDAY 9-12 februarie, gama CFMOTO beneficiaza de 2+3 ani GARANTIE! In gama CFMOTO sunt incluse atat vehiculele pe 2, cat si cele pe 4 roti.

Art. 6.4. Cardul prevazut in art. 6.4. se aplica doar in reteaua CFMOTO si este valabil pentru o perioada de 90 de zile de la data achizitiei.

 

 

  1. PROTECŢIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Art. 7.1. Prin prezentul Regulament, Organizatorul se obliga sa respecte prevederile legislatiei privind protectia datelor cu caracter personal respectiv, ale Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European si al Consiliului din data de 27.04.2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE (,,GDPR’’).

Art. 7.2. Organizatorul actioneaza in calitate de Operator conform GDPR in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal ale utilizatorilor care se inscriu in Campanie. Prelucrarea datelor cu caracter personal colectate si utilizate in contextul organizarii si desfasurarii Campaniei vor fi guvernate de regulile descrise in acest Regulament.

Scopurile prelucrarii datelor cu caracter personal

Datele cu caracter personal sunt prelucrate in urmatoarele scopuri (temeiul juridic specific al prelucrarii a fost adaugat intre paranteze atunci cand se detaliaza scopul prelucrarii datelor cu caracter personal) in temeiul consimtamantului obtinut in conformitate cu art. 6 (1) (a) din GDPR sau a intereselor legitime in conformitate cu art. 6 (1) (f) din GDPR):

  1. organizarea si desfasurarea Campaniei, ofertarea si acordarea discounturilor la produsele participante;
  2. utilizarea datelor cu caracter personal ale cumparatorului in scopuri promotionale si publicitare in legatura cu ofertele actuale in cadrul campaniei (consimtamantul persoanelor vizate);
  3. transmiterea de comunicari comerciale in scop de marketing cum ar fi oferte cu privire la produsele Organizatorului, invitatii de a participa la concursuri, loterii publicitare, chestionare sau sondaje si alte comunicari similare (consimtamantul persoanelor vizate);
  4. prelucrari automate, inclusiv profilare; (consimtamantul persoanelor vizate);
  5. plata impozitelor si a contributiilor relevante si raportarea catre autoritatile publice competente (obligatia legala a Organizatorului);
  6. in vederea incheierii si executarii unui contract pe care persoana vizata l-a incheiat cu CFMOTO in scopul participarii la Campanie, solutionarea reclamatiilor si a solicitarilor din partea clientilor, inclusiv aspectele legate de comenzi, precum livrare, facturare, retur produse, solutionarea potentialelor litigii inaintate instantelor, recuperarea creantelor;
  7. solutionarea oricaror plangeri in legatura cu organizarea si desfasurarea Campaniei si acordarea

discounturilor afisate;

  1. punerea in aplicare a prevederilor Regulamentului pentru aparare in instanta si/sau alte proceduri judiciare sau administrative, inclusiv investigarea eventualelor incalcari, realizarea diverselor raportari, analize si studii statistice cu privire la campaniile de marketing organizate si succesul acestora (interesul legitim al Organizatorului sau al Partenerului);
  2. Activitati de arhivare, daca sunt cerute de legislatie (obligatia legala a Organizatorului).

In cazul in care consimtamantul persoanelor vizate constituie temeiul juridic pentru prelucrarea datelor cu caracter personal, persoanele vizate au dreptul de a-si retrage acest consimtamant in orice moment. In cazul in care castigatorii isi retrag consimtamantul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal in scopuri promotionale si publicitare, Organizatorul va inceta respectiva prelucrare fara a afecta insa alte operatiuni de prelucrare ale datelor cu caracter personal care se fac in baza altor temeiuri juridice. Participantii care refuza sa comunice sau isi retrag consimtamantul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal necesare pentru participarea in Campanie, nu vor fi eligibili sa participe la aceasta Campanie.

Sursa si destinatarii datelor cu caracter personal

Organizatorul poate dezvalui datele cu caracter personal catre:

  • Partenerii sai, actionand fie ca operatori, fie ca persoane imputernicite, notarilor publici/

avocatilor desemnati sa acorde asistenta pentru organizarea si desfasurarea Campaniei.

  • Alte societati din Grup
  • Furnizori ai serviciilor aferente activitatilor de marketing (agentii de marketing, societati

de furnizare a serviciilor de e-mail marketing)

  • Furnizorii produselor participante la Campanie
  • Autoritati publice sau alte categorii de destinatari, inclusiv alte societati din Grup, daca

dezvaluirea are la baza un temei juridic adecvat (cum ar fi o obligatie legala, consimtamantul sau interesul legitim).

Durata de pastrare a datelor

Datele cu caracter personal se pastreaza cat este necesar pentru indeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate, cu respectarea procedurilor interne privind retentia datelor, inclusiv a regulilor de arhivare aplicabile.

Spre exemplu, datele cu caracter personal colectate pentru scopul Campaniei vor fi stocate pe durata acesteia plus o perioada suplimentara de minim 3 ani (cat este termenul de prescriptie pentru actiunile in justitie). Cu privire la datele cumparatorilor pentru care avem diverse obligatii de raportare si plata a taxelor si impozitelor, acestea vor fi pastrate pentru intreaga perioada de arhivare conform regulilor financiar-contabile.

Drepturile persoanelor vizate

Conform legii, persoanele vizate beneficiaza de o serie de drepturi:

  1. Dreptul de acces: persoanele vizate au dreptul de a obtine de la Operator confirmarea ca prelucreaza datele lor cu caracter personal, precum si informatii privind specificul prelucrarii cum

ar fi: scopul, categoriile de date cu caracter personal prelucrate, destinatarii datelor, perioada pentru care datele sunt pastrate, existenta dreptului de rectificare, stergere sau restrictionare a prelucrarii.

Acest drept le permite sa obtina gratuit o copie a datelor cu caracter personal prelucrate, precum si contracost orice copii suplimentare;

  1. Dreptul de rectificare a datelor: persoanele vizate au dreptul de a solicita modificarea datelor lor cu caracter personal incorecte ori, dupa caz, completarea datelor care sunt incomplete.
  2. Dreptul la stergere: persoanele vizate au dreptul de a solicita stergerea datelor lor cu caracter

personal atunci cand:

  • Acestea nu mai sunt necesare pentru scopurile pentru care au fost colectate si se

prelucreaza;

  • Si-au retras consimtamantul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal si Operatorul

nu le mai poate prelucra pe alte temeiuri legale;

  • Datele cu caracter personal sunt prelucrate contrar legii;
  • Datele cu caracter personal trebuie sterse conform legislatiei relevante;
  1. Retragerea consimtamantului si dreptul de opozitie: persoanele vizate au dreptul de a-si retrage oricand consimtamantul cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal prelucrate pe baza de consimtamant. De asemenea, se pot opune oricand prelucrarilor pentru scopul de marketing, inclusiv profilarilor efectuate in acest scop, precum si prelucrarilor bazate pe interesul legitim al Operatorului, din motive care tin de situatia lor specifica.
  2. Restrictionare: persoanele vizate au dreptul de a solicita restrictionarea prelucrarii datelor in

urmatoarele situatii:

  • In cazul in care contesta corectitudinea datelor cu caracter personal, pe o perioada care ii permite Operatorului sa verifice exactitatea acestor date;
  • In cazul in care prelucrarea este ilegala, iar persoanele vizate se opun stergerii datelor cu

caracter personal, solicitand in schimb restrictionarea utilizarii lor;

  • In cazul in care Operatorul nu mai are nevoie de datele cu caracter personal in scopul

prelucrarii, dar persoanele vizate le solicita pentru o actiune in instanta;

  • In cazul in care persoanele vizate s-au opus prelucrarii, pentru intervalul de timp in care se verifica daca drepturile legitime ale Operatorilui prevaleaza asupra drepturilor lor in

calitate de persoana vizata.

  1. Dreptul la portabilitate: in masura in care se prelucreaza datele cu caracter personal prin mijloace automatizate, persoanele vizate au dreptul sa solicite Operatorului furnizarea datelor cu caracter personal intr-o forma structurata, utilizata frecvent si care poate fi citita in mod automatizat. Daca persoanele vizate solicita acest lucru, Operatorul poate sa transmita datele lor cu caracter personal unei alte entitati, daca este posibil din punct de vedere tehnic.

Pentru exercitarea drepturilor mentionate la punctele a)-f) persoanele vizate pot contacta Operatorul utilizand urmatoarele date de contact:

In atentia: Responsabilului cu Protectia Datelor (DPO)

Adresa de Corespondenta:  Cluj Napoca VIVO! Shopping Center Parking Lot Street Avram Iancu, no. 492-500, 407280, Florești, jud.Cluj România sau info@cfmoto.ro

Inainte de a da curs oricarei astfel de cereri, ne rezervam dreptul de a va verifica identitatea, pentru a ne asigura ca solicitarea provine chiar din partea persoanei vizate.

  1. Dreptul de a depune o plangere la autoritatea de supraveghere si cerere in justitie: persoanele

vizate au dreptul de a depune plangere la autoritatea de supraveghere a prelucrarii datelor in cazul in care considera ca le-au fost incalcate drepturile: Autoritatea Nationala pentru Supravegherea Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal; Adresa: Bulevardul General Gheorghe Magheru nr. 28- 30, Sector 1, Bucuresti; e-mail anspdcp@dataprotection.ro.

De asemenea, persoanele vizate au dreptul de a se adresa in justitie.

 

  1. TEMEIUL LEGAL

Prezentul Regulament este redactat in conformitate cu prevederile legislatiei nationale privind

comercializarea produselor si serviciilor, respectiv Ordonanta de Guvern nr. 99/2000, O.U.G. nr.34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii si legislatia privind protectia persoanelor fizice in legatura cu procesarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, legislatia privind publicitatea.

Reclamatiile privind produsele sau serviciile implicate in Campanie dupa finalizarea Campaniei in

conformitate cu prezentul Regulament nu vor fi luate in considerare si nu vor reprezenta raspunderea Organizatorului.

In caz de tentativa sau fraudare a sistemului Campaniei, abuz sau orice fapte care afecteaza imaginea Organizatorului, acesta isi rezerva dreptul de a lua toate masurile necesare pentru remedierea situatiei aparute.

Pentru informatii suplimentare, va rugam sa contactati Departamentul Relatii Clienti: 0724.266.133 sau pe adresa https://cfmoto.ro/contact

Organizatorul va lua toate masurile necesare pentru desfasurarea Campaniei in conditii normale conform celor de mai sus, dar nu isi asuma raspunderea pentru reclamatii, contestatii ale participantilor care nu vizeaza incalcarea cadrului legal in vigoare.

 

  1. REGLEMENTARI CU PRIVIRE LA: POLITICA DE LIVRARI, DREPTUL LA RETUR, GENERALITATI, RAMBURSARI ETC.

Conform si cu continutul din site!

 

  1. PRODUSE FINANCIARE ACTIVEINCAMPANIAWHITE FRIDAY2024:

Rate (persoane fizice):

 

  • ⁠ TBI Bank – de la 1% dobanda lunara ( 12 % p.a )
  • ⁠ ⁠BT Direct - 24 rate fara dobanda pentru accesorii si echipamente (produs creditare online - max 4000 ron valoare credit)
  • ⁠ ⁠TBI bank - 4 rate fara dobanda (pentru comenzile cu o valoare cuprinsa in intervalul 100-2000 ron ) 

 

Leasing ( persoane juridice):

 

  • BRD SogeLease – Leasing cu 99% marja + EURIBOR 3M ( contractele pe maxim 12 luni )
  • BT Leasing:

            - Leasing cu 0.99% marja + EURIBOR 6M (12 luni)

            - Leasing cu 1,59% marja + EURIBOR 6M (24 luni)

            - Leasing cu 1,99% marja + EURIBOR 6M (36 luni)

            - Leasing cu 2.99% marja + EURIBOR 6M(48 luni)

  • Raiffeisen Leasing - Dobanda standard ( 3.99% marja + EURIBOR 3M)
  • BCR Leasing - Dobanda standard ( 3.15% marja + EURIBOR 3M)

 

  1. ALTE REGLEMENTARI

In caz de tentativa de frauda, abuz sau acte indreptate impotriva si/sau la adresa sa, Organizatorul isi rezerva dreptul de a lua toate masurile necesare pentru remedierea situatiei si tragerea la raspundere in conditiile legii a celor vinovati.

Organizatorul nu isi asuma responsabilitatea pentru imposibilitatea participarii la Campanie din cauza unor erori sau cauze care nu depind direct de Organizator, cum ar fi defectiuni tehnice ale furnizorului de servicii de internet etc.

 

  1. DISPOZITIE FINALA

Prin participarea la campania “WHITE FRIDAY”, Participantul intelege, este de acord si accepta prevederile prezentului Regulament.

 

 

------- /// ---------